Thursday 10 May 2012

buat bonda & ayahanda tercinta

saya sayang ibu dan ayah....tanpa mereka saya tiada....sokongan dan tunjuk ajar mereka menjadikan saya insan yg berguna...penat lelah mereka mngasuh dan membesarkan saya....tidak sedikit pun merungut dan meminta balasan.....telah bnyak keringat yg menitis untuk membesarkn ku dan menjaga ku dikala sakit......

sbelum tidor,dibawa meronda ketepi pantai bersama2 sehingga mataku terlelap.....walaupun dirimu telah pun letih...masih lagi mampu melayan kerenahku......tanpa xsedar, aku membuat dirimu menitiskan air mata.......tp mereka tetap menyayangiku....ku mengharapkan maaf darimu ats kesalahan ku yg lalu....ampuni anakmu...

doakan kejayaan anakmu ini....agar menjadi anak yg berjasa pada kedua org tuanya, agama, bangsa dan negara....restu dan doa darimu amat ku harapkan....tnpa restumu,kucar kacirlh hidupku......akan ku cuba membahagiakan dirimu dan memenuhi impianmu.....

YA ALLAH, ampunilah dosa kedua ibubapaku, rahmatilah mereka.....Amin.

No comments:

Post a Comment