Sunday 5 August 2012

berbicara soal result...haha


Hati xderlah meronta sngt nkt engok result periksa ni, tarikh kuar result pom aku xthu….apatah lagi nk bersemangat nk tengok…..hahaha… last2 terpaksa lah jgk tengok, result OK lah….meningkat cikit dari sem lepas……..
Nak kata xbangga dgn result aku, aku dh cukup bersyukur dh 2…….sebabnya, aku bkn kuat sangt stdy pon law nk banding dgn kwn2 yg belajar bagai nk pecah rumah sewa…..mungkin law aku dpt tinggi lain pulak jadinya aku ni….
Law nk di ikutkn masa diaorang stdy aku tidor jer, btpe nk paksa otak ni kan….rilex2 sudah…hahahaha...walaupon xdpt dekan,tp hampir2 jgklah….kerana 1 subjek jer aku dpt C, hbs hancur harapan….huhuhu..mmg time exam pom aku blur masa jwb subjek tu….satu pom yg aku baca xkuar, aku pom apa lagi……goreng jerlah…xsangka pulak gorengnya terlampau hangit…

Walau apa2 pom,terima kasih ku ucapkan kepada semua lecture,kwn2 n semua yg mendoakan kejyaanaku…..xnk pikir dah pasal result2 ni, nk tumpukan pada temuduga pulak….harapnya mendapat tempat dihati penemuduga nanti…..Amin.


No comments:

Post a Comment